Hei, hvordan kan vi hjelpe deg?
forhåndssalg modell med Dugnadsiden

Gjennomfør en risikofri dugnad i høst

Dugnad skal ikke å bety en bod full av utsolgte varer eller at pengene må betales med en gang. Selv for de foreldrene og laglederne som føler de må ta ansvaret, og kjenner frykten for å sitte igjen med alt selv og regningen. Vi i Dugnadsiden vet det finnes enklere og smartere måter å gjøre dugnad på, og det skal være lett! Ved å gjøre forhåndssalg sikrer dere en god fortjeneste - helt risikofritt.

Vår forhåndssalgsmodell er designet for å gjøre dugnaden så enkel, lønnsom og risikofritt som mulig. Slik fungerer det:

Steg 1: Forberedelse og salg

  • Salgsmateriell:  Dere mottar alt dere trenger av salgsark, produktinformasjon og tips for å lykkes med salget via våre rådgivere eller på hjemmesiden vår. Gjennom hele prosessen får dere en personlig rådgiver som er der for å svare på spørsmål, gi tips og triks og sikre at dere får en vellykket og god dugnads opplevelse.

  • Start salget: Gruppens medlemmer begynner å ta imot bestillinger fra venner, familie og nabolag. Våre doruller er ikke bare doruller; de er av høy kvalitet, Svanemerket og tre lags, noe som gjør dem ekstra enkle å selge. Våre bambussokker er et superpopulært alternativ, kjent for å være myke, pustende og slitesterke. Dere selger uten å ha varene fysisk, så det er ingen risiko for å sitte igjen med usolgte produkter.

Steg 2: Samle inn bestillingen

  • Send inn bestilling: Etter endt salgsperiode samler dere inn alle sine bestillinger og sender inn en samlet ordre til oss. Dere bestiller da kun nøyaktig det antallet dere har solgt.

Steg 3: Levering og utdeling

  • Levering: Vi pakker og sender varene direkte hjem til ønsket adresse. Leveringen er ferdig pakket og klar for enkel utdeling.

  • Utdeling: Dere distribuerer varene til kundene som har bestilt, og samler inn betaling om dere ikke allerede har gjort dette ved forhåndssalget. Mange idrettslag får varene levert ved klubbhuset og har felles utlevering til alle som er på dugnaden. Dette gjør at ingen sitter med garasjen eller boden full av varer. 

  • Faktura: Kommer samme dag som varene blir levert, med 14 dagers betalingsfrist. 

De største fordelene med denne modellen er:

  • Null risiko: Dere trenger ikke bestille varer på forhånd, og slipper derfor å sitte igjen med et restlager.

  • Ingen utlegg: Ingen i klubben trenger å legge ut penger privat for å starte dugnaden.

  • Maksimal fortjeneste: Siden dere kun bestiller det som er solgt, sikrer dere at 100% av innsatsen gir fortjeneste.

“Lommedalen Kjøre og Rideklubb tjente enkelt 123 630 kroner, penger de kunne bruke til utstyr og støtte til treninger. Dette ga dem muligheten til å satse mer og slippe å bekymre seg for økonomien.”

Les mer om hvordan rideklubben gikk frem

Klar for å starte en lønnsom og risikofri dugnad i høst?
Kontakt oss for en uforpliktende samtale i dag, så hjelper vi dere i gang!

Hva skjer hvis en kunde ikke betaler?

Det er klubbens ansvar å samle inn penger fra deres egne kunder. Når varene er levert, er fakturaen til gruppen bindende. Skulle dere ha utfordringer med innbetaling, kan vi se på en løsning sammen.

Hva med frakt og logistikk?

Fraktkostnaden kommer i tillegg, denne opplyses det om på hjemmesiden. Levering skjer til en avtalt dato og adresse, og transportselskapet vil kontakte dere i forkant for å avtale tidspunkt.

Hvor lang tid tar det å få varene?

Når dere legger inn bestillingen,kan dere selv velge ønsket dato for levering. Dere vil få ordrebekreftelse om ønsket dato og sted.

Hvor mye penger tjener vi per produkt?

Fortjenesten varierer litt avhengig av hvilket produkt dere velger å selge, men ligger vanligvis mellom 125 og 275 kroner per solgte enhet. Dere kan enkelt regne ut den nøyaktige fortjenesten for gruppen på vår nettside.

Kom i gang i dag

Det er enkelt å komme i gang, og vi hjelper deg hele veien. Hvis du ønsker å prate med oss om muligheter kan du fylle inn skjemaet, så kontakter vi deg så snart som mulig.

Gå til bestilling ➔