Dugnadsiden søker ny markeds- og salgskoordinator til 80% stilling

Liker du å ha en variert arbeidsdag og klarer å ha flere baller i luften samtidig? Ser du på deg selv som hardtarbeidende og ønsker du å jobbe med unge mennesker? – Da er dette kanskje stillingen for deg!

Hva vi tilbyr

I Dugnadsiden kan vi tilby deg en variert arbeidsdag, god opplæring og verdifull utvikling som du tar med deg videre i arbeidslivet. For oss i Dugnadsiden er det viktig å utnytte alle ansatte sine styrker, og vi ser derfor internt når vi jobber med nye prosjekter. Det vil si at du har store muligheter til å få nye og spennende arbeidsoppgaver og ansvarsområder. Vi har stort fokus på arbeidsmiljø, og har månedlige team bonuser og sosiale sammenkomster. I Dugnadsiden er vi handlekraftige og alle ansatte jobber hardt for å lykkes.

Hvem er Dugnadsiden?

Dugnadsiden er Norges største dugnadsaktør for russ. Vi har holdt på i over 11 år, og hjulpet mer enn 7 000 russegrupper med å tjene inn over 55 000 000 kroner. Vi holder til på Høvik i Bærum, og deler også kontorer med flere andre spennende selskaper i stor vekst, som jobber i samme bransje. Som en profesjonell samarbeidspartner har vi et ønske om å gi russen en trygg og god opplevelse fram til russetiden sin. Dette oppnår vi ved å ansatte unge og engasjerte mennesker som forstår verdien dette har for kundene våre.

Vi kan love deg en artig og utfordrende jobb i et spennende selskap som er i en unik og morsom bransje. Vi holder til i flotte lokaler på Høvik, og du vil jobbe med unge, hardtarbeidende kollegaer. Vi er i vekst, og for den rette vedkommende vil det være muligheter for større ansvar.

Hvem er du?

Vi søker deg som liker en variert arbeidsdag og ønsker nye utfordringer. Hos oss vil du få ansvar innenfor flere områder, og vi ser etter deg som liker en varierende arbeidsdag.

Stillingen vil kreve at du jobber strukturert og effektivt, samt at du må være punktlig i forhold til oppfølging av både oppdragsgivere og ansatte. Det kreves også at du er flink til å omgås mennesker, og at du er klar og tydelig i kommunikasjonen, både internt og eksternt. I tillegg bør du ha generelt gode IT-kunnskaper, og det er en bonus hvis du har erfaring med sosiale medier og enkel grafisk design.

Du bør ha utdannelsen din innenfor økonomi/administrasjon/markedsføring, og det er positivt om du har noen års jobberfaring, men nyutdannede oppfordres også til å søke. Det viktigste for oss er at du er en uredd person som tør å gjøre en feil og som elsker å jobbe.

Stillingsbeskrivelse

Som marked- og salgskoordinator vil du være en støtte for salgsavdelingen og ledelsen i selskapet, samt ha jevnlig kontakt med våre oppdragsgivere. Du vil jobbe med både bedrifter og privatpersoner, og ingen dager vil være like. Hos oss vil du jobbe tett sammen med ledelsen og vil få mulighet til å påvirke satsningsområder og hvilken strategi selskapet skal ha i årene fremover.

Noen av arbeidsoppgavene dine vil være å snakke med kunder på mail, telefon og sosiale medier. Du vil også lage og legge ut innhold på alle våre sosiale medier-plattformer, behandle alle innkommende henvendelser, samt jobbe med fakturering. Andre arbeidsoppgaver går ut på å fordele oppgaver til salgsteamet, koordinere dugnader og ha ansvaret for kontoret.

Stillingen er en 80% stilling, men det er mulighet for 100% stilling på sikt.

Du må:

  • Kunne jobbe fra kontoret vårt på Høvik i Bærum

  • Være fleksibel på arbeidstid og tilgjengelighet

  • Ha bestått høyere utdannelse

Våre verdier

Handlekraftig – Profesjonell – Tilpasningsdyktig – Kvalitet – Trygghet

Kjenner du deg igjen i annonsen og våre verdier? Da ønsker vi gjerne å høre fra deg!

Har du spørsmål angående stillingen? Ta kontakt med Anine Thoresen på 915 57 270

Søknadsfrist: Vi kaller inn aktuelle kandidater til intervju fortløpende.

Søk på stillingen her

Vi krever ingen omfattende søknad eller CV. Fyll inn info så tar vi kontakt fortløpende for en kort prat.